Barcelona.

Det är inte så många som vet detta, men jag smet ett viss antal dagar till Spanien - Barcelona.
Ångrar ingenting.
Tog tåget som gick klockan 05:56.

Hamnade i Stockholm, och passade på att sträcka på benen en snabbis.

Och köpte frukost på Pressbyrån.

Solen lyste upp Central stationen sådär magisk. Men jag fick lämna det och ta tåget till Nyköping!

I Nyköping fick jag vänta väldigt länge på att ta mig vidare till Skavsta flygplats, bara för att jag kom alldeles för tidigt, och ville inte spendera den tiden på en flygplats.

Och jag väntade 3 h på Nyköpings station. Meh.

Sen vid fyra, så bar det av. Barcelona - Here I come!
Sen var det till att överraska när jag landade. Åkte taxi in till Barcelona och överraskade C!
Man slutar aldrig överraska, så att säga.


Nu kommer det endast semesterbilder på vackra Barcelona. Kommentera om ni har frågor!



Sen har jag inte så mycket mer bilder.
Dagen efter sista bilden, då åkte jag hem till kalla Sverige.
Jag kommer förmodligen blogga om vad jag gjorde där och så. Mer detaljer så att säga.

Men nu ska jag sova för klockan är mycket.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

åh, barcelona verkar superfint! :)

2011-02-22 @ 18:14:00
URL: http://isobelskareng.blogg.se/
Postat av: Gustav

vackert!

2012-01-09 @ 21:35:48
Postat av: Gustav

Vacker! och barcelona med!

2012-01-09 @ 21:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0