uppdatering!



Nu har jag haft min lektion och det gick super bra! Jag gillar ju konst och jag hade kulturhistoria. Vi ska välja en "ISM" och jag valde expressionismen! Vi ska ta fram all information vi kan, rita/måla/skissa, kolla på konstnärer och sedan redovisa allt. Jag gillare!

Iallafall så åkte min mamma och jag och handlade som jag skrev sist. Och vi åkte till Lidl, och när vi gick in så blev vi stoppade av telenor. Och ja, vi stod där och ville veta varenda detalj om allt. Long story short, så är en Iphone 4 påväg. Och jag älskar telenor, srsly. Nu kommer jag kunna ringa alla kompisar gratis. Förbered er för en social Sarah!

Nu har jag lagat mat (se bild) och ska när som helst börja måla. Mamma pratar med mig på sidan just nu, och vi snackar om allt och ingenting som vanligt. Nu får ni ha en fortsatt trevlig kväll, för det ska jag ha.
(för jag har en ben & jerry i frysen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0