Oklippt hår och gubbjävlar (Uncutted hair and stupid old man)



Idag hade vi den första visningen. Var en gubbe som BARA var skeptisk, BARA frågade hela tiden. Som att det var ett helvete här och hans dotter skulle få plats med sin motorcykel någonstans. GOOD LUCK MED DET SÄGER JAG BA! Och jag håller på att spara ut håret. Då gäller det endast att låta det vara. Jag har inte klippt min lugg på dagar och månader. Och den växer fortast :C Så nu sitter jag här med ett lock över ansiktet. :C (man kanske ska klippa litegrannnn? c:)

Just nu gäller det att kanske träna lite matte om man inte "råkar att sova över".

Peace

Today we had the first run. Was an old man who was only skeptical, just ask all the time. As it was hell here, and his daughter would fit her bike somewhere. GOOD LUCK WITH THAT! And I'm about to save the hair. I have not cut my bangs in days and months. And it's growing fast: So now I sit here with a lid over the face. :C (I maybe cut it alittleeee? C:)

Right now, it is important to perhaps work little math. But I'll maybe "sleep to long" so i miss the class!

PEACE

(Googletranslate </3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0