MEN CP ANIMAL CROSSING!? :D

Okej, jag har inte spelat Animal Crossing - Ds på ett lååångt tag och jag hade en fet huvudvärk.

Det första jag gjorde var att jag tog bort ALLA gräspluttar överallt, och ruskade träd. Blev biten av fula bin. Så alla grannar säger man är ful. TREVLIGT!

Jag tog alla mina pengar för att betala den där grejen man ska betala. Sen bestämde jag mig för att ge den där hungriga valrossen en firre och sprang såklart runt och letade fisk då min reflex förmåga var skit när man mår skit och huvudet inte var på plats. Så jag sprang runt kanter och tänkte "cpfisk, cpfisk, cpfisk". Sen när jag fick en fulfirre, en sådan där läskig plattsak, så HITTAR JAG INTE VALROSSEN! Men jag hittade han tillslut iallafall, och när jag väl ger han mat, SÅ GER HAN MIG ETT PATTERN SOM SER UT SOM EN VÄG! och grejen var att jag fick en likadan sist jag spelade. Besviken...........

Då tänkte jag "jag piggar upp mig med ett äventyr med grävning. Roligt att se sitt museum få in lite liksom!". Då när jag byter till spade och ska gräva SÅ KOMMER DEN FULE GOOSE OCH SPRINGER IN I MIG OCH JAG ÅKER NER I HÅLET! Och jag springer efter honom och trycker "A" för att prata, och då säger han "!!!!!!!! What happend to your face. Bleh, you're ugly." pga bi-bettet. OCH JAG SOM VAR PÅ SÅ BRA HUMÖR SPRINGER TILL HANS HUS OCH GRÄVER GROPAR RUNT HANS HUS SÅ HAN INTE KOMMER IN NÅGONSIN! (Då han är en insekt freak och har bara ett nät, vilket liv, tönt)


Så sen försökte jag spela NES spel på DSet och det är najs att Megaman2 är det enda som funkar. MEN JAG FAILA HELA TIDEN DÅ JAG VAR SUR :C hejdådsjagkommerfisadigimunnenochköpaenDSlargeblähbläh


Kommentarer
Postat av: Amanda

haha, älskar dig!!! :*

2010-03-12 @ 10:46:34
Postat av: Peter/Joe <3

Hahaha, du är fantastisk! ^__^ Älskade verkligen att läsa det där! <3

2010-03-12 @ 16:50:19
URL: http://www.rockabillyjoe.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0