Klar med bloggen!



Engång när jag kollade på London live, ett tv-program på svt, så var Lady Gaga där. Hon blev intervjuad och så sa hon såhär: "När jag har skapat saker, och när jag klär mig. När jag gör musik och etc. Så tänker jag såhär "Vad skulle jag vara avundsjuk på?" Och det slog mig. Att det var ganska smart. Ganska super smart. Så jag ändrade bloggen till någonting jag skulle vara avundsjuk på och nu mår jag så bra i magen så jag nästan har ont i hjärtat. Och jag är så stolt över min blogg! Riktigt, riktigt härligt!

Once when I checked at the London Live, a television program, so there was Lady Gaga. She was interviewed and said this: "When I create things, and when I dress. When I make music, and etc. I am thinking like this "What would I be jealous of?" And it hit me. It was quite clever. Pretty super smart. So I changed the blog to something I would be envious of, and now I feel so good in my stomach so I almost have a heartache. And I am so proud of my blog! Really, really wonderful!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0