Fact.



Jag har inte skrivit så mycket alls på bloggen. Tänkte det var på tiden.
Inte så dum stund att skriva på. Klockan är fyra och solen målar Uppsalas ornament med nyvaken vind.

Jag går runt och tänker ständigt vad jag vill göra.
Jag vill resa. Jag vill helt enkelt bort.
Jag vill göra min grej. Och få uttrycka mig.
Jag vill veta lite mer. Få svar på mina frågor och bli klokare.
Göra det som gör mig glad. Helt enkelt.

Mer och mer lär jag känna mig själv. Faktiskt.

Hej, jag heter Sarah Victoria Nordh. Jag blir 18 år snart och har alltid varit lillgammal. Jag gillar att kolla på gubbar med mustascher och pipa, mer än att ha ångest över den dära fotbollssnubben och tänka navelpiercingar. Jag gillar Jazz och ler av att tänka på museum. Jag bär gärna basker och tänker på Paris. Varför sitta och smsa "vgd? puzz kramiz ;) :P <3333333" till snubbar som går i trean, när man kan kolla på zombiefilmer och tänka på hur awesome det skulle vara om det faktiskt blev en zombieattack? Eller hur awesome och snygg man skulle vara som Jedi! Eller hur tusan Robin, Batmans partner(?), vill vara en trospojke? :C

Jag äter efterrätter/bakelser med gaffel, och älskar att lyssna på folk som pratar om det de är intresserade av. Jag vill se världen, spelar ingen roll vart. I'll be there. Jag är svag för hundar och gillar gamla antika saker. Jag är en gud i köket och läser både Level och Elle. Mina favoritfilmer är Star Wars (Alla Episoder) och pride and prejudice. Har precis slutat bita på naglarna och köpte min första nagellack för en vecka sen. En riktig röd färg må jag säga. Och om jag någonsin ska gifta mig ska jag skaffa mig ett unikare efternamn och ha antingen Zeldas Lullaby, Fairy Fountain ifrån Ocarina of time eller någon Final fantasy-låt. (Tifa's eller Aeri's Theme, har någon grej för dom men det finns SÅ många att välja på). Jag är lite rädd för fåglar och skalbaggar. Och underkläder är det snyggaste plagget som finns.


Jag ska dessutom tatuera in Triforce, men det är inte bara för att det är ifrån världens bästa spel. Det representerar så mycket för mig (... och min mamma tror att det är ett hitlermärke. Bra start) Men det kommer inte bli något märkvärdigt. Något litet och diskret.

.... Det började med att jag faktiskt bara ville skriva lite om vad jag ville göra lite framåt i livet, sen blev det bara om mig. Jag får helt enkelt skriva om det någon annan gång. I'm out.

Translation:

I have heard of something called Google Translate and you should try it this time!

Kommentarer
Postat av: egg

Jag vill resa med dig, vill också bort, whooop ditt lilla charmtroll! <3

2010-07-02 @ 12:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0