En stor fet uppdatering.

Vad jag kommer ihåg av mitt lov är nog:

  • Uppsala: Reste direkt till Henkan och spenderade en del hemma hos hans föräldrar. Henkan jobbade på posten och tjänade ihop lite matpengar. Julafton, var jätte mysig. Fina presenter och god mat. Finns bilder om du scrollar ner! Min bror kom för att fira nyår. Nyår var trevlig, var nog lite väl desperat efter kompisarnas röster. Så dum som man är så ringer man på nyår, i en trappuppgång. Men den, som sagt, var jätte trevlig endå. Sen var det väl mest chilla och ta det lugnt. Som det ska vara!
  • Lund: Jag tog 700 spänn ifrån julklappspengarna till en Lundresa, som var en bra start på året. Ångrar ingenting. Norrlänningen fick ta sin skåne-oskuld. Och jag kunde inte sluta le åt gröt-språket. Puss på er skåningar. Egentligen hände det inte så mycket mer att man chilla på stan och kollade på film. Men jag hann se Malmö och höra danska som jag inte har hört sen jag var tio. Det var värt, punkt slut.

Tyvärr har jag knappt tagit bilder när jag har flackat runt. Men jag lovar att det ska ändras nu när min bloggsemester är slut.

 

([email protected])

PUSS VÄRLDEN!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0