Saturday

Jag har inte skrivit så mycket, uppenbarligen. Men kan ju säga att jag har spenderat mer tid med henkan än med datorn nu när vi har våra dagar! Henkan har fyllt år, imorgon är det alla hjärtansdag och snart är det våran ettårsdag.

Men jag har nog inte så mycket mer att säga än att jag har köpt två böcker. Då jag inte hade den själv när jag var liten, läste den ganska ofta hos Elsa, min barnmamma, så köpte jag min egna nu när filmen är gjord! Filmen är bra, speciellt om man gillar boken. Och sen köpte jag en John Bauer bok - Förtrollande sagovärld. Blir min andra bok av John Bauer.
Tack Morfar och Ankie för presentkortet på Bokia!

Jag är nyfiken vad som händer imorgon. Men det blir nog bara mys med mannen min!

I haven't been online because me and my man have "our days". He haved his birthday, tomorrow its valentines day and soon it will be our one year-day. I forget the word for that. So i spend more time with him then by the computer.

I bought some books. John Bauers - Enchanted world and Where the wild things are by Maurice Sendak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0