FAT NECKLACE


Okej. Detta år ska man ha det tjockt om halsen och jag har inte direkt lagt något intresse på det. TILLS JAG SÅG EN TJEJ I STHLM MED ETT SLAGS HALSBAND ;_; Och idag när jag kollade igenom second hands så hittade jag gardinringar, och så var det massa rep bredvid. Och jag bara såg en bild i huvudet på tjejens halsband. Så jag gjorde mitt egna feta halsband. Gjorde lite fler också, men bilderna blev inte fina :C Jag lever, puss.



All right. This year the thick necklace is the thing and I have not put any interest in it. UNTIL I saw a girl in STHLM AND I LIKED HER NECKLACE ;_; And today when I checked through the second hand so I found curtain rings, and  rope. And I just saw a picture in my head with the girl's necklace. So I made my own fat necklace. I did some few more too, but the pictures were not good :C I live, kisses.

Kommentarer
Postat av: Din pojkvän

Söt du är! :*

2010-04-17 @ 00:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0