Tisdag




Seriöst. Kan inte tiden stanna? Jag kommer minnas denna tid, hela mitt liv. Kan den inte bara stanna? Jag har min dröm lägenhet. Jag har den jag älskar. Folk är goa och glada. Jag har levt på paj och pussar. Lyssnat på de gamla goa låtarna. Jag vill kanske ha lite mer kläder och jazz. Kanske lära mig lite mer i köket. Och en resa någonstans. Annars är allt bra. Kanske en valp skulle inte skada. En Saint Bernhard PLEASE. Men den får jag fråga tomten efter.

Jag bestämmer att.....Antingen stannar tiden, eller kommer hela mitt liv vara såhär. Punkt slut!


köpte två nya tidningar idag. + filmen Chocolate. Jag började köpa gamla serietidningar för att kunna träna på att rita i sådan stil. Men sen blev det en hobby att läsa också. Jag har alltid älskat charmen med serietidningar men har inte direkt varit uppmärksam. Nu samlar jag på dom och försöker alltid hitta fortsättningen till de jag köper. Det bästa är väl att de kostar inte en stor summa pengar. Så dessa kan man köpa om man får några kronor över när man har köpt mjölk eller liknande. AS BRA, hehehe :D

idag hade jag magkramper. Förstår inte, men jag tror att min mensvärk tog hårt på min stackars mage. Men ja, för att försöka bli piggare så drog Henrik och jag till ett nytt loppis i stan med min kära bror som kom till oss efter skolan. Där hittade Henrik en serie tidning som det stod Stålmannen på men batman var på den. Hel tokigt! Jag köpte två gamla resväskor som jag ska fixa, en plåtburk med båtar och innan jag gickdit plockade jag kottar som var gigantiska. (Se de första bilderna i inlägget) Vi träffade Farmor där och ja, vi fick skjuts hem.

Hemma berättade jag att jag hade tänkt på en viss tröja i dar och nätter. Henrik sa att han kunde köpa den och sen gick vi iväg. Han köpte också en fakefläta, en sådan har jag också tänkt på ett tag. Han är seriöst bäst. Fast om han har varit lite sne på ekonomin och orolig om jobb, så köpte han den. Och han har liksom tyckt att vi ska leva på nudlar! Haha, aja, älskar honom grymt mycket! Idag har han varit seriöst snällaste snubben. Han är snäll annars också. Men det tar väl tid att få allting nytt att smällta. I don't blame him såattehh. Men som sagt, jag älskar honom - no matter what. Sen gick vi iallafall och köpte spel, film och tidningar. Sedan till Hemköp (Henrik säger alltid ICA till det! Haha, får rätta honom varje gång!). Köpte kyckling, cola och apelsin saft. Detta är resultatet:



Henrik gillar min mat, hihi <3

Just nu sitter Henrik och jag kollar på Family guy, med levande ljus. Jag ser Henriks stjärtspringa. DEN ÄR JÄTTE SÖT :D Mhm. Snart ska vi väl sova och så. Men först ska jag lägga upp en video och några bilder. Hoppas ni har det bra, som mig!

Louis Armstrong - La Viel En Rosa
Denna kanske ni känner igen ifrån Wall-E. Den är jäkligt bra iallafall...!


dagens vill ha:




Sweet dreams folks!

Kommentarer
Postat av: Outrageous

Jag har också velat stanna tiden, många gånger. Och vi kan vara lyckliga, som vill det! :)

Livet är ju en berg-o-dalbana. I slutändan är man nog rätt glad att man aldrig stannade, utan fick se de fina andra stunderna också.

2009-09-22 @ 23:04:29
URL: http://lyckoting.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0