Onsdag



Jag stannade hemma idag pga av min blåsa. IGEN. Menne, Henrik och jag har haft en bra dag endå. Fast om han kan vara en riktig sur prutt ibland D: srsly. Men vi kan iallafall skratta efteråt. Och han är det bästa jag har, så det spelar ingen roll. Just nu så kollar jag runt på internet och Henrik sitter och spelar (för att leka svårfångad, long story). Uhm, vi ska väl säkert snart mysa till en film, efter jag har gjort skoluppgifter. MMmmmmm... uhm.... ja, det är typ det. Jag ska fotografera i höstblad snart. Hoppas jag. Det ska bli åsm. Jag ska nog skriva litegrann sen också om vad jag tänker på nu förtiden dååårrrå.

Ha en underbar dag, pussgurker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0