Måndag


- Ansiktsmask av choklad. Min personliga favorit!

Okej, igår, var det huuuuur mysigt som helst. Tills mensvärken kom. Jag får inga småa mensvärker, som man bara behöver ta en alvedon för och sen är det lugnt. Jag får riktiga brutala dödliga mensvärker och jag kan bli sängsliggande en hel del. Igår låg jag i sängen, ringde desperat efter alvedon. Den enda som hade tillgång till att komma var min bror med cykeln. Han gav mig ett glas vatten och en alvedon. Och pratade en stund. Henrik kom ur toaletten och det var ju trevligt men sen så påverkas hela min kropp. Fast om mensvärken har försvunnit.

Jag blir galen. Jag HATAR mens. Jag blir aldrig sur när jag har mens eller nått sånt. Men jag får allt lida för det.

Igår natt/imorse, så fick jag spendera min tid (som var till sömn) bredvid toaletten. Spyor kom i stora floder och magkramper kom som en galopperande hästflock. Pulserande smärta hela natten. Jag trodde nästan att jag skulle dö där på plats. Och så är det nästan varje månad. JAG BLIR GALEN ): Och jag pratade med mamsen idag.

"Du har ärvt det där av mig. När jag var i din ålder ville jag inte äns äta när jag hade mens för jag skulle skita på mig eller spy en hel natt"


Jag var iallafall hemma ifrån skolan idag. Kanske blir det imorgon också. Magkramperna är kvar och jag är ack så trött.


Hoppas att ni alla andra har det bra ÅT mig iallafall. Henrik och jag kollade iallafall på "Nyckeln till frihet" idag. Vi båda har inte sett den, tills nu. Den var ÅSM. Och jag förstår varför den har fått 7 Oscarnomineringar. Om jag var er, och inte har sett den. SE DEN. Handlar om en bankir som åker till finkan för mördat hans fru, som han anser vara oskyldig till men han får väl ingen chans till att han får gå därifrån som en oskyldig man. Han kommer till ett strängt fängelse, så som man tror att fängelsen är. En värld, isolerad ifrån en annan. Denna bankir gör en riktig framgång där efter ett par år och man går verkligen in i filmen. Den är värmande och skärande. SE DEN BARA :D


Kommentarer
Postat av: Clara

Jag ska se den filmen nu! :)

2009-11-08 @ 19:11:25
URL: http://radical-illustrations.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0