Kampen mot blåskatarr

Ja, jag lider fortfarande av det här och denna börda har blivit en av mina rutiner på dagarna. Jag började få detta i våras ungefär och jag har seriöst testat allt, förutom att gå till läkaren (Om ni har det svårt att få tid, har fobi eller känner för att det inte behövs. Det finns ju endå saker att köpa för detta). Jag har ritat en karta på kvinnans blåsa på det vanligaste problemet med vårann blåsa:


Den gröna rutan är en blåsa som mår bra. Den röda rutan är en blåsa som har problem! Detta är helt vanligt. Vissa får inte ut all kiss och då kan det samlas massa med bakterier. Det fick jag veta av min bildlärare, haha :D

Det kan vara olika för alla, men jag har testat från naturliga saker till antibiotika så har jag kommit till det bästa som hjälper dig att må bättre. Om du nu skulle få så kallade urininfektion, blåskatarr och gudars vad det kallas, Så har jag en gudagåva vad jag skulle rekomendera:

Det bästa hittills:

Multikvinna - Brustablett.
ca 40 spänn. Av allt jag har testat så har detta gett mig en chans att leva som en människa. Den här på morgonen med en bra frukost så kan det hålla i flera dagar. Men jag rekomenderar att ta en varje, eller varannan dag. Det finns en chans att du kan få känningar men då är det bara att hålla sig varm om snäckan och ta ett stort glas apelsinjuice eller tranbärsjuice. Det får du göra endå för säkerhetsskull. Det är gott och det är bra för dig! Drick helst inte Vatten om du får ont: Vatten kan vara bakterieframkallande. Men du ska dricka vatten till brustabletten, brustabletten tar nästan bort vattnet med dess 13 vitaminer och 10 mineraler. Ett glas vatten och kan göra allting mycket värre. Tvätta inte din lilla vän, det kan också göra det värre.

Om du känner dig obekväm med brustabletter och är för fasta föremål att svälja så finns det i pillerform. Om du är en snubbe och har problem (Det är väldigt ovanligt. brukar vara en könssjukdom om en snubbe har ont. Men det är inte alltid så). Det finns en MultiMan och det är bra för kropp och själ. Du får allt i dig som din kropp behöver. Och du hittar den på mataffärerna!

Jag rekomenderar detta, ont eller inte, så är denna brusis en förjävligt bra grej.

Länk: http://www.friggs.se/sv/VARA-PRODUKTER/Halsopreparat/Multi/Multikvinna-brustabletter/



God fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0