Vem tänker på någon som mig...?

Ni vet sådana där bra vänner man hade? Har? När jag åkte hem ifrån Sundsvall tänkte jag just på gamla vänner. Det gör jag jämnt.

 

Men när jag såg dom där små, små regndropparna försvinna rinnandes med farten, så blev jag lite rädd. Jag tänker jämnt på alla jag har mött, skrivit med, pratat med. Jag har små minnen med alla som har satt sig fast i min hjärna som en tavla. Min hjärna är full med tavlor.Men grejen är att jag kan aldrig, ALDRIG tänka mig att de tänker på mig. Är jag en tavla i någon annans huvud? Vem skulle tänka på någon som mig?

 

Jag vill inte sitta om fem år med inga vänner. Men det är svårt. Jag är en jätte vänlig människa, jag lovar! Men så tyst som jag är, tror dom väl att jag inte vill vara vänner med dem.

 

Men jag vill! Jag vill inte vara tyst längre, jag vill sluta med att inte prata med någon. Jag vill dricka te och prata om konstiga saker i vardagen. Jag vill kunna ringa någon utan att vara ful och nervös. Jag är väl för rädd för vad ni ska tro om mig. Att jag är en skam för människan, en dumbom, eller liknande. För jag är typ den töntigaste människan, hallå.

 

Sen är jag en människa som ger det jag får, och många är på det viset. Så tillslut blir det alla bara sitter och väntar på bekräftelse. Alla sitter och tjurar framför sina dataskärmar, som jag, och gnäller på att dom förlorar vänner. Nu får jag gå till msn och säga hej till alla och älska livet.

 

 

För att visa hur mycket jag älskar er hattefnattar så sätter jag den finaste låten från min Spotify-lista:

Pull My Heart Away - Jack Peñate

 

 

Och alla ni jag brukar vara med ska allt veta att jag pussar på er med.

PUSS VÄRLDEN


Kommentarer
Postat av: Nhora

Dude, även om vi knappt känner varandra tänker jag på dig väldans ofta. Du är så inspirerande, så vacker! Jag älskar att läsa din blogg, kollar den varje dag för att se om du har uppdaterat. Jag är ofta avis på dig för att jag också vill vara så fin och bra som du är. Är jätteavis faktiskt :<



Det jag försöker säga är att, du har en tavla i mitt huvud.

2009-11-19 @ 23:37:56
URL: http://saganomnora.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag tänker på dig sjukt ofta. Varje dag faktiskt, tänker på hur underbart söt du är och att jag lätt hade umgåtts med dig så ofta jag kunde, om jag kunde. Du verkar vara en såndär mysig person, en sån som man kan sitta och dricka te tillsammans med en hel kväll, kolla hur snöflingorna faller och prata om precis allt och inget med. Jag önskar allt som oftast att jag bodde närmare så jag bara kunde knacka på och "tja :D" Men jag kan inte det, hur mycket jag än vill. Du är min tavla, du är en utav de vackraste och dyrbaraste tavlorna jag har ;D

Puss <3

2009-11-19 @ 23:50:28
URL: http://ynklig.blogg.se/
Postat av: eggkorv

Jag tänker på dig~ <3

2009-11-20 @ 00:55:33
Postat av: Chris/ Sente

Du får ju höra av dig när du är i Uppsala. Vi tänker på dig och vill umgås med dig! Jättelänge sen man hörde av dig ju!

2009-11-20 @ 01:13:48
Postat av: ica

klart man tänker på dig. typ när man minst anar det. vill trefas snart! >.<

2009-11-20 @ 09:49:44
URL: http://iiandyr.blogg.se/
Postat av: Anonym

Cp.

2009-11-20 @ 13:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0