Torsdag

Alltså, jag har det svårt för Matte och Idrott. Jag har ett obehag att duscha med andra folk. Jag VILL ABSOLUT INTE göra det, jag tar hellre emot ett sträck som betyg. Men jag pratade med min idrottslärare och ja, han tror att han kan fixa det. Det var jätte svårt att säga. Han har säkert hört det tusen gånger, men endå. Jag har inte sagt det till någon. Men det fixar sig nog. Tror inte ni?

Sen är det ju såhär att jag har aldrig riktigt angagerat mig i matte. Ingen har angagerat sig att lära mig heller. Jag kan räkna, men att göra prov och lära sig fullständigt onödiga saker gör mig förvirrad. Men jag kommer bara göra Matte A. Jag tror inte jag klarar mer.

Sen är det ju det här med att alla ständigt drar upp gamla strumpor. Jag kan erkänna att jag är ingen "perfekt" skolelev. Jag stannar gärna hemma en dag i veckan. Men ingen är perfekt och jag har så mycket som bär på mina axlar. T.Ex. Astma (känslig för kvalster, luft och katter), jag lider av migrän och ett immunförsvar i vissa områden som suger stjärt. Mitt immunförsvar har gjort så att jag är beroende av vitaminer och mineraler. Och om jag inte tar tillskott får jag ont i kroppen. Och sen har jag en otroligt känslig nacke, det har jag fått den senaste tiden. Och ja, jag har nog inte sovit på två veckor. Jag är HELT beroende av sömn. Allt jag lider av slår samman och vill bara terrorisera min orubbliga kropp. Jag är så trött och vill bara börja gråta för det minsta lilla. Jag vill ha min sömn tillbaka....

Men för att vara posetiv så har jag varit på stan idag. För första gången på hundra år. Här är dagens bilder, ni gulliga personer:



jag är helt kär i denna klänning. MEN DEN ÄR SÅ DYR. 500:- spänn! Ifrån Indiska. SJUKT.
Hoppas jag får den på nått vis.... I'll find a way.


Och så har vi lite bilder ifrån Tisdags och Onsdags:

Gjorde ett skydd till mitt DS, fluffigt och gulligt, vad tycker du?

Igår var det ju att visa upp sitt extrema blonda hår. Jag tog ett kort lite snabbt.






Jag hoppas att ni har det bättre än mig.
PUSS VÄRLDEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0