Sundsvall shopping


Bara för att vi har arbetat så hårt på gymnasiekvällarna så har vi elever fått en ledig torsdag! Jag tog chansen att dra med mamsen och henkis till Sundsvall för att kolla alla begagnade-saker-affärer och H&M. För Hudiksvall är så dött så det finns inte. Hudiksvall försöker inte äns. Detta är resultatet:

Allt ifrån H&M, allt tillsammans: 637 kr.

allt ifrån röda korset, inte många kronor kan jag ju säga.
Tre böcker (Pippi Långstrump, Tulpanfeber, Nybakat)
8 stycken vykort och foton ifrån 50 till 80-talet.

en tjockt stickad duk.

50-tals plåtfat

.....

Jag är inte riktigt nöjd med mina köp ifrån röda korset för jag var ju på en till affär också. Men ja, allting jag ville ha kostade ungefär 300 kr styck! Vad har hänt med att det ska vara billigt!? D: Att en tavla, en ljusstake och en vas ska kosta TRE... HUNDRA... SPÄNN... STYCK. Jag blir helt enkelt purken. Jag planerar att bli rik i framtiden faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Amandi

Riktigt fina inköp!

..och du är bäst

2009-11-19 @ 23:10:19
Postat av: Hellolinda

Gud vad mysig din blogg är!

2009-11-20 @ 01:59:42
URL: http://meandrunk.blogg.se/
Postat av: ica

mm, gud vilken fin tröja! och tough luck med allt det dyra... så är det typ jämt : <

2009-11-20 @ 09:48:42
URL: http://iiandyr.blogg.se/
Postat av: Emma

Det är en virkad duk inte stickad måste jag tillägga, haha jag är så petig =)

Sjukt snygg tröja och fat, man bara vill ta dem från dig, hihi =)

2009-11-20 @ 12:29:49
URL: http://ynklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0