Söndag

Denna fantastiska bok ska jag läsa ikväll, men först....

 

Okej. Det blev ingen fotografering, för att skjutsen (mamsen) kom för sent OCH det var redan mörkt. Så vi stannade här hemma i min MYSIGA lägenhet och pratade istället. Stört mysigt varrr dett jaaoo... Men, uhm, sen ville mamsen kolla på gardiner. Så vi (jag, henkan, robbe och mami) stack till Åhléns, den enda affären som är öppen. Jag hittade ett till block och en stenvas allt på 138 kronor. Bilder ser ni nedanför. Sen stack vi och åt asiatisk mat. Satt vi där i typ en och en halv timma, för att vi fullständigt glömde tiden! Men sen gick vi hem, robban gick hem, mamma åkte hem. Henkan och jag återstår. Jag ska göra skolarbeten och han spelar kingdom hearts. Sen ska jag baka paj för morgondagen, senare krypa ner i sängen och läsa John Bauers Sagovärld med huvudet lutat mot Henkans axel. Hoppas jag sover gott inatt. Det hoppas jag.

Headern kanske är klar inom några dagar och ja, jag kommer göra reklam för den överallt, så se upp! Haha :D

Men nu får ni ha en fortsatt mysigkväll.

 

PUSS VÄRLDEN

Stenvas - 119:- -Åhléns

Block - 19:- -Åhléns

Har ni några idéer om vad jag ska skriva i detta block?

Tipsa gärna!


Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh gud vilken söt skrivbok. Nu vill jag också ha en sån :D

2009-11-16 @ 13:02:23
URL: http://ynklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0