"Sen är det ju så att alla är dum i huvudet i skräckfilmer..."

Igår kollade jag och Henkan på Terminator 4, den var bra faktiskt. Bättre än vad jag hade förväntat mig. För den kändes lite grå, iallafall när jag tänkte på den. Men den var allt värd att se. Det var najsiga citat ifrån de andra filmerna, och Star, den lilla flickan som inte kan tala, var så gullig! Hon var ju bäst på att höra när maskinerna kom. När dom kom sådär överraskande! Jag gillar Terminator för att under all grått och action, så finns det dramatik och det är najs. Helt enkelt.



Sen har jag sett Paranormal Activity idag. Deeeen... var väl sisådär. Jag skrämde upp mig själv innan jag skulle se den, så jag fick bara panik av att tänka. Men när jag såg filmen så var den inte "Den läskigaste hittills". Det var mest obehagligt. Inte "SAW"-obehaglig. Bara att man inte får se detta "Spöke" som busar i hemmet. Så man glor i ett rum, mest av tiden, medans dom sover... Bara väntar på att det ska hända någonting läskigt näääär soooom heeeeelst. Så det var väl mest att man skrämde upp sig själv. Sen är det ju så att alla är dum i huvudet i skräckfilmer.





Idag så när jag köpte hårspray så köpte jag ett block, när jag endå var där, på Åhléns. Där ska jag lägga in recept som jag vill testa, och ja, skriva det jag vill skriva. Jag har klippt lite i en gammal ELLE-tidning, som var förstörd, försökte rädda det som fanns att rädda och klippte ut de mesta recepten. SÅÅÅ... Ja. Bilder:






Som sagt, min DS är tillbaka <3

En av mammas födelsedags bakelser får också vara med idag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0