Måndags morgon.



Okej, uhm. Imorse så klev jag upp för att gå till skolan, men gick inte. Jag sover så bedrövlans, fruktansvärt och brutalt dåligt. Jag spänner mig i hela kroppen och vaknar med fruktansvärt smärta och obehaglighet i kroppen. Så jag stannade hemma idag. När jag skulle gå till bussen, satt jag i sängen och spelade Animal Crossing. Nu sitter jag här och bloggar, för att bara vänta tills jag kan få denna obehagliga känsla att bara blekna bort. Usch, fryser om knäna gör jag också.

Fast om jag inte gick till skolan idag så missar jag inte så mycket. Bilden hänger jag alltid med i, no matter what, och engelskan är bara långsam och vi brukar ofta inte få läxor.

Idag ska jag iallafall gå till posten, skicka saker till min brevvän i Japan, Keisuke. Han fyllde år i September och jag har inte skickay hans present ÄN. GAH! Jag är en usel människa ;_; Liksom. Snart är det jul, ska jag skicka julklapparna i maj eller? Jag får helt enkelt rycka upp mig. Fast om man har dunkande huvudvärk, spänd i nacken OCH fryser om knäna. Men, ja, jag kommer nog skriva mer i bloggen idag. Jag har ju inte direkt någonting att göra.

Och på tal om ingenting. svt 2 har en underbar musik på "pauserna".


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är också hemma idag. Känner mig inte alls pigg, halsont och huvudvärk. Usch,usch inte okej :(

Krya!

2009-11-09 @ 12:35:06
URL: http://randigastrumpor.webblogg.se/
Postat av: ica

Så går vi runt kring ett enrisesnår, enrisesnår, enrisesnår... tralla Krya pårej vännen. Vetekudde och julmust!

2009-11-09 @ 14:40:28
URL: http://iiandyr.blogg.se/
Postat av: Peter/Joe <3

Där jag är ifrån så sjunger man enebärabuske istället för enrisesnår. :o

2009-11-21 @ 04:22:15
URL: http://www.rockabillyjoe.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0