Återkomsten!




Nu är jag hemma ifrån Uppsala. eller ja, jag kom hem i söndags, men nu skriver jag! Det hände inte så mycket i Uppsala. Jag stöpte ljus med Henkans mamma och syrror, jag var med systerbarnen och bara tog det lugnt med Henkan. Alva och Jonna, Henriks syrras barn, kommer nog läsa det här så jag säger hej till dom här: HEJ PUSSUNGAR!

Här har ni Halloween-festens bästa dräkt!

Medans jag och Henkan var i Uppsalastad, så lånade jag ut vårann lägenhet till båda mina bröder, Emil och Robin. En av dom, Emil, bor långt borta och dricker alltid när han var här. Såååå.... den andra fick vara vakt. Jag har hört att Emil sa: Att lägenheten var för fin för oss, och att det var för smutsig. Och att han tog mina allt förstora h&m-tjej-jeans. Men han kan ta dom. Dom var aaaallt för stora för mig. Men ja, dags för någonting roligt. Emil vaknade upp efter en kvälls drickande med en kompis som han tog med sig hem (Mina bröder och han låg i samma säng och stråma, festligt!), så skulle han kliva upp och kissa. Och på nått vis somnat medans han kissa och slå ut alla 500 tops som vi hade på hyllan ovanför toaletten. Det var roande, jao. Sen fick jag ÄNTLIGEN tillbaka mitt DS lite <3 Det gör mig grrrrrymt lycklig! Tack!

Men en sak som gjorde mig riktigt glad, i Uppsala, var mina fynd på röda korset. Jag hittade en korgväska, en väska och ett par riktigt LLLÄÄÄCKRRRRA skor! Jag ville nästan hem BARA för att visa upp dem på bloggen!







Skor 30:- Röda korset
korgväska 50:- Röda korset
väska 60:- Röda korset
Fjädrar 30:- H&M

Kommentarer
Postat av: ica

mmm, najs skor säger jag bara, sötunge!

2009-11-03 @ 22:28:05
URL: http://iiandyr.blogg.se/
Postat av: S44D

Skönt att ditt DS är tillbaka! :)

2009-11-03 @ 23:37:37
Postat av: Alva

hejhej sarah /Alva

2009-11-04 @ 15:23:17
Postat av: Alva

jonna hälsar oxå /alva

2009-11-04 @ 15:24:30
Postat av: Emma

Underbara skor! :D

2009-11-04 @ 22:50:50
URL: http://randigastrumpor.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0