Natt



Jag kör lite väl hårt kanske. Med pluggandet och så. Jag har varit hemma för mycket pga halsen och vill inte sjukskriva mig. Men det skulle vara skönt. Hm. Jag vill verkligen till Uppsala. Nu, snälla? Att plugga med mensvärk är inget jag rekomenderar, okej? >: Fast det är över nu. Men orka att jag ska börja med sånt mitt på natten...? Jag kommer må piss imorgon. Kommer jag nog göra endå. Kommer nog kliva upp extra tidigt för att känna efter. Dricka massa te och tänka : >
 H <3

Ne men srsly. Allt pluggande gör så att jag vill sätta mig i ett hörn och gunga i fosterställning. Jag har verkligen en pissperiod i mitt liv. Men endå inte. Känns förvirrande. Hm. Blandade känslor och allt. Imorgon. Ska jag göra klart ALLT. Så att jag ha en lugn helg. Imorgon blir det skridskor. Jag vill åka, men jag vet inte om jag orkar. Jag kanske låter patetisk men jag känner mig rätt svag. Och jag äter inte lika mycket som förut. Men det går nog bra snart igen. När det blir vår och man får lite mer energi. SKÖNT. Oh, well. ska snacka klart med köttis och sen sova. Tack. Puss. Natti :*

Kommentarer
Postat av: Henrik

Jag ska få dig ur din pissperiod =)

2009-03-18 @ 04:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0