Måndag

Lite försening men här är bilderna iallafall!





... Sen sov jag över hos Sebbe. Det var najs. Lite trött var jag men det gick bra. Jag tror att jag gosade med honom i sömnen. Tror jag saknade en viss person litegrann hehehe :D Meneh, ja. Det var som sagt najs. Vi kollade på Don't mess with Zohan, Jag kollade på Project Runway och sen så kollade Sebbe på tv men min höft var för hög. Jag var ivägen >: Fy på mig. Och ja, vi sov bredvid varann, vi är najsiga vänner så vafan :D Men ja, det var najs..... SOM SAGT.
Varför jag sov över var för att min bror hade sin tjej över och dom ville vara ensamma, slutade med hon sover över såatteh.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Najs!

2009-03-31 @ 20:18:49
Postat av: Henrik

Jag saknade dig i natt.

Men, jag som trodde du såg Don't mess with the Douhan ^^

2009-03-31 @ 21:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0