Torsdag


Uppsala's värme är meh. Henrik är lika knubbsälig som mig, när det gäller att kliva upp. Så söt så!

Menne, nu har jag varit i Uppsala typ en vecka. Och det har varit naaaajs. Ska väl stanna en vecka till ungefär. Jag smyg planerar saker innan jag ska hem, vad jag ska göra. Jag har en garderob som jag ska slipa och måla om. Och så ska jag plantera! Det ska bli jätte roligt. Annars är det väl bara att chilla på gården och sånt där. Menne, problemet att dra hem är väl att jag kommer sakna Henkan. Heh. Menne, det fixar sig.

Jag har srsly glömt vilka dagar det är. Jag fick kolla på datorn vad det var för dag. heheheheheeeee. :-D Jag hoppas jag inte är den enda. heh.

Lite bilder ifrån Uppsala kommer väl ikväll. Lovarrr!

PUSS VÄRLDEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0