söndag natt

Lyssna på låten undertiden du läser.....



....


Jag vet inte varför jag skriver här. Men det känns så rätt.

Jag är lite lullig. Har en hel del alkohol i kroppen. Men jag skriver endå. Känns som denna kväll är värd att komma ihåg.

Jag har nyss varit på 50-tals fest. Startades som en vanlig midsommarfest. Lite prat, lite skratt och trevligt umgänge. Men att hångla med en Henrik under en skum lampa och känna närhet i sommarnatten gör så man vill bli en degklump med ingridenserna: alkohol, tonårskärlek och foreverness.

Full som jag var, trött som jag är så kan humöret bli nere. Men att ha tanken att han aldrig kommer lämna mig. Inte i första hand.

Tyvärr är Henrik nere och äter, lämnade mig i sitt rum med kvällens låt och internet. Jag ska skaffa mig en dagbok. Skriva ner alla detaljer. Känner mig gammal. Känns som att jag kommer glömma allt det här.Min ungdom. När jag är gammal. Kommer jag komma ihåg alla detaljer? Jag vill inte glömma. Jag vill inte släppa the past. Speciellt när det är bra kvällar som dessa. Jag kanske är lite emotionell. Speciellt när jag är,så här pass trött. Och lullig. Men, men. Måste väl finnas dessa kind of inlägg.

..... NUUUuu kom henrik. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0