Sommarlov

Jag är lite rebelisk och skriver inte nånting på en vecka. Vad sägs om det? Jag är inte som dagens ungdom, hähä! Alla typ skriver på msn "SOMMARLOV!!! :P(L)(F)" och har det en månad. Inte coolt. Inte.... coolt. Visst, skönt med jag tror att ingen missar sommarlov. Skulle vara ganska pinsamt att gå tillbaka till skolan måndagen där på. Gaaaanska pinsamt. I'm just say'n att jag tog de första dagarna med alla chilla och inte terra min glädje över internet.

Vad som har hänt är väl att Douhan har varit hos mig i en vecka, nu är jag hos honom i en vecka or so. Idag äre ju midsommar. UC-gänget har partaj men jag har andra planer. Jag må varit bjuden, men jag känner mig direkt inte så bjuden. heh. Det blir endå chill i flogsta, ska vara hos en kompanjon med massa kompanjoner. Det blir nog mysigt!
Jag skriver nått mer senare!

Fint väder har vi iallafall....




..... Eller...?










Kommentarer
Postat av: ica

ååh, önskar jag kunde leka med dig i uppsala dårå...

hem till mig är du alltid välkommen :*

2009-06-21 @ 14:31:56
URL: http://iiandyr.blogg.se/
Postat av: Mocorn

Hej Sarah nerdstalker ;)

Jag såg nyss Street Fighter, The Legend of Chun Li och kom att tänka på dig. Har för mig att du skrev nåt om att du ville vara Chun Li i ett Cosplay för en stund sen?!



Ville bara nämna det, kass film men så dålig att den blev bra och hon som spelar Chun Li ser mer ut som dig än originalkaraktären så en sån outfit kan du nog enkelt pulla off :)



Ha det fint =)

- Mocorn



ps. Älskar dina bilder! du är en kick-ass fotograf! .ds

2009-06-22 @ 01:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0