Måndag

Ja, ni ser ju hur mycket klockan är. Jag vaknade halv fyra, gick och la mig vid två btw, av att ett gäng myggor surrar skiten av rummet. Som tur är så har jag knappt blivit biten. Men att se alla myggor surra omkring gör så att jag nästan vill gråta. Jag kunde knappt sminka mig imorse också. GALET ): Jag sminkar ju knappt mig endå liksom. Men ja, verkar som föräldrarna har sovit med ett fönster öppet och alla myggor har förflyttats till nedervåningen. ): SÅ LESS ):

Som ni många vet har jag varit ett tag i Uppsala. En och en halv vecka. Det har varit riktigt najs. Kan inte vänta tills nästa gång! :-D Att vara i Uppsala gör mig så glad. Men borta bra, hemma bäst endå. Förutom dom där förbannade myggen.............


överredigerad <3


Jag får glädja mig om dagens goda ting.
Till exempel idag så ska jag ju börja klockan nio på morgonen. Och sluta fyra ._. yeeeeeeyyyyy.... Men sen då! Jo! Sen ska jag dra på stan med brorsan och mamsen för att fika och snacka. För jag har varit så pass länge borta så dom vill ha one piece of me för en stund. Schyrre, schyrre.

Jag har fått låna ett PSP av Douhan. Tack :*

Jag pratade med min bror igår. Och ja, vi kom fram till att vi ska dra på roadtrip i sommar. Snarare traintrip nu när han inte har en bil eller körkort. ): Men tåg är najs det med! Så vi ska se vart våra favoritband spelar så ska vi dra till whatever och ha, som sagt, en traintrip lite här och var och göra nånting vettigt av sommarjobbpengarna. asum.

Och mamsen och jag ska kanske till IKEA nu till helgen.

Det är posetivt!

Nu ska jag bara vänta på att föräldrarna vaknar så man får sällskap. Ungefär klockan halv sju skulle mamsen kliva upp. Och jag kan gissa att papsen inte kommer vara på allerten då prrrecis. Jag får typ med lite skoluppgifter. Ensam. Med dåligt internet.

...... Kunde inte klockan bara vara FYRA PÅ DAGEN? ;_;

Kommentarer
Postat av: Henrik

Längtar tills nästa gång du kommer! :*

2009-06-02 @ 02:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0