DUSCHA! <<<

.... är min hobby! You heard me! Uhm, alltså. Det är riktigt najs, det har ju inte liksom "slagit" mig tills nu. Förut har duschning bara varit en grej som man måste. Typ, Diska eller byta underkläder. Men när jag bytte duschprodukter, Loreal till ett lyxigt australienskt "mirakel" produkt (och en ny duschborste för 80 spänn cut cut cry cry), så tänkte jag för mig själv "this is fun" och gigglade lite för mig själv.


Det är väl också så att jag har aldrig gillat min kropp och dess utseende. Iallafall inte naken. Min kropp är liksom ett no, no naken. srsly. Jag kan knappt kolla ner på den när jag tvålar in mig. blir liksom "ew". Visst, älska din kropp, insidan räknas, du är bra som du är. Men jag har liksom hatat min kropp sedan jag var liten för att det inte var som andras. Min kropp utvecklades innan någon annan och jag tröst åt ett tag när min kropp "förvandlades".

Sen har jag inbillat mig att jag har små bröst, en grej jag har mått dåligt för ett långt tag. Dom är inte små. Dom är fasta och fylliga. Det ni!

Men ja, när jag fick mitt blixtnedslag, så spenderade jag kanske en timma i duschen, musiken var V. Maggio, och jag sjöng och gorma när man endå var ensam hemmet. Sen när det var dags att kliva ur duschen så torkade jag av allt blött på kroppen. Sen så stog jag naken i kanske tre kvart till och fixade mig med lotions och allt sånt. Jag har aldrig stått så länge naken någonsin tror jag! Haha :-D Great for me. Antecknar ni? ..... Jag vill typ bara dra till närmaste kicks eller åhlens och köpa massa produkter! Hahah

rekomenderas!


Aja, jag kommer nog ladda upp nå mer bilder sen och kanske skriva nån till blogg inlägg.


PUSS VÄRLDEN! :-D

Kommentarer
Postat av: ica

tummarna upp



Aussie! Underbart! Mm, men visst är det nice... Bara känslan av att faktiskt ta hand om sig, även om det kanske inte behövs... Men det är väl njutning typ : ) om nåt!

2009-06-07 @ 20:38:41
URL: http://iiandyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0