Ett problemo. Okej?


Jag vill flytta till Uppsala. Alla flyttar till Uppsala, men endå. (Nu blev jag trakkad för att jag skrev endå med e. Det ser ju proffsigare ut, hallå) Jag funderar på att byta till sista året, men tänk sig fira studenten ensam? Om jag inte får massa kompisar. Som inte är direkt säkert. Men jag tror inte att jag kommer ha så stor kontakt med min klass efter gymnasiet. Om man inte har det på sommarlovet..... Kommer man då ha det när vi har slutat? Och sen kommer jag ju plugga skelettet av mig efter gymnasiet. Jag kommer inte vara kvar i norr som minst 70% i min klass ska. vad som än händer, kommer jag ju flytta ifrån Glada Hudik.

Men då är det ju såhär också. Whats the hurry? .... Men jag vet ju vad jag vill ha. Jag flytta till Uppsala med snyggingen. Och varför flytta ifrån lärarna som vet vad jag kan, lärare som känner mig mer än de som jag kommer få i Uppsala.

Jag tror jag gör rätt om jag byter skola. Men nånting gör så att ryggraden får gåshud. Och de som känner mig vet att jag gillar inte gåsar.

Vad ska jag göra? ): Har en liten känsla att jag ska välja mellan skilda föräldrar. ÅH ): Behöver andras åsikter.....




.... puss världen.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att du går klart i Hudiksvall och sen flyttar, och det kommer från lilla impulsiva mig. Men jag har den där magkänslan som säger att du borde stanna på Broman. ^^

2009-07-23 @ 16:07:23
Postat av: Anonym

Att stava fel är inte proffsigt.

2009-07-23 @ 17:45:50
Postat av: longbow

jag är en person som gillar äventyr jag tycker du ska göra som känns bäst och gynnar dig bäst. Du får nya kompisar om du flyttar, du får vara med den person du gillar mest, du sa att vissa du kände redan är i uppsala men gå klart på broman så du får ta ett ordentligt farväl till de i hudik bla mig ^^

2009-07-24 @ 00:58:56
Postat av: Arbitary

Tycker absolut att du ska stanna o gå färdigt. Jag hade aldrig orkat gå igenom allt det där igen när man man bevisa för lärare etc vilket underbarn man är. Det tar tid o bygga upp.

Är i samma sits som du nu, distansförhållande då tjejen går i gymnasiet fortfarande. Vi överlever med mantrat "Är det meningen att det ska hålla så klarar vi avståndet". Studenten var en av de bästa dagarna i mitt liv, och jag skulle absolut inte vilja gå igenom det utan mina vänner/klasskompisar.



td;dr: Gillar han dig kommer han vänta :)

Lycka till, och gå efter magkänslan.

2009-07-25 @ 12:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0