Going solo


Jag har helt enkelt bestämt mig.

Du är i en ålder där man vill ha ett seriöst och stabilt förhållande. Men det kommer inte funka om man bor såpass långt bort. Jag är i en ålder där man vill uppleva och inte stanna tiden. Och jag har inget behov av ett förhållande. Och inte redo heller. Jag är för tusan 16 år. Jag vill inte planera ett förhållande som ska varar förevigt. Jag älskar Kennet, därför gav jag det en chans. Men som sagt, jag är helt enkelt beredd, eller nått. Och jag är inte den du söker, fast om du tror det.

Jag mådde illa ibörjan, men det smälte in när jag fick prata om det med en kompis. Jag klarar mig, jag är en rätt stark person. Du kommer göra det med. Promise!

Livet är tungt ibland, helt enkelt...

Punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0