Onsdag

 

Knytkalas, konstutställning, bibliotek, hemma och sugen på att måla en ny tavla. Idag så visslade en snubbe åt mig när jag gick igenom en grupp med killar, dom stod helt enkelt ivägen för dörrarna. Och sen hör man att en av killarna vissla och jag ser att han i ögonvrån, sträcker på sig samtidigt han går lite halvt baklänges. Som i film! Jag reagerade inte så mycket, var redan försenad till klassens knytkalas. Men ja, om snubben var seriös så får jag tacka.

 

Nu vill jag bara spela Bo Kapser i högvolym och måla sockarna av mig. Men jag har ingen duk. Och har bara gamla akvarell färger. Får önska mig lite målarsaker i julklapp.

Ne, nu ska jag laga mat och sånt. Hungrig efter en rrrrriktig middag!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

(Knytkalas)

2009-12-16 @ 19:27:28
Postat av: Henkan

Söt bild, gumman! :D

2009-12-17 @ 01:07:32
Postat av: MirrePP

jag har målardukar och shit, men orkar aldrig börja måla på en tavla nuförtiden :/

2009-12-17 @ 13:33:50
URL: http://littlegirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0