5/2

                               Idag har det varit JÄTTE UNDERBART BRA! :-D

Började klockan 9, hade bild i ca 3h. Vi skulle göra porträtt och det är min specialité. Men jag tror att min bildlärare skröt för mycket när jag sa att jag ahr redan hållt på med detta i nian så jag ville börja direkt med det. Men hela nian, målat ansikten. Hört samma sak om och om igen. Men hon insåg att jag visste redan när jag var klar. Och Amanda ritade fram, slumpmässigt, en skådespelare. Jag var rätt amased! :-D

Sen var det lunch. Fisk, blä, blä. Sen var det två timmars hål. Gjorde klart ett diagram som blev AWSOME! Tror matte gillade den skarpt. Och sen Matte prov. Gick väl bra. Lite väl enkelt. Fast jag fick hjärnsläpp på två av frågorna. Men det är lugnt. För jag svarade rätt på alla dom andra. Yesss.

Sen efter jag hade slutat, stack jag hem. Käkade. Blev inte direkt mätt av fisken. Sen så rätt som det var så skulle Bizz-bubben våldgästa oh mighty yume-area of videogames och spela GH.

Det flöt på. Bättre än andra gånger jag har spelat med snubbar. Iofs har det varit fighting spel då. För då har dom antingen blivit sur för att bli spöad av en tjej eller så är dom äckliga och skryter.


Men inte, Bizz, nej. Hur trevlig som helst.

Vi hann fika med min avbrytande mor och skygga bror. Hon avbröt vad man än sa. Snaaaacka om jobbigt. Man ville stoppa en muffin i munnen på'na varje gång hon öppnade käften när man själv gjorde det. Men det var trevligt endå. Fick oss en rejäl tidsfördriv. Sen så visade jag Osu! Tatake! Ouendan!, Första, till Bizz. Jag sa att det var lite beroende framkallande. OOoooooch det var det. Slutade med att han lånade hem det.

Men ja, sen fick han kila. Vi båda har väl saker att göra. Speciellt jag. Usch, usch.

Imorgon har jag dramaaaaaa. Det är rätt roligt. Kanske kommer hinna och säga hej till Bizzen. Han har drama samtidigt, bara en annan lärare och så. Ska också, förmodligen, vara med bästisen Sebbe och kolla på film eller nått. För han har säkert SUPER tråkigt. Vad jag ahr märkt. Men jag ska dra på teater visning också. Får väl se vad som händer. Vad vet jag liksom.

Kommer somna gott inatt iallafall!

PUSS PÅ VÄRLDEN :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0