Min torsdags början!



Igår var jag fullständigt självständig. Var fruktansvärt ensam. Men gud vad lycklig jag var. Men hur lycklig jag är ska jag skriva om senare idag, sitter just nu på skolan (Skyndade mig med att stoppa in lite bloggbilder i ett USB-minne) och ska snart ha Kulturhistoria! Peppen!

Iallafall så somnade jag ensam. Ingen mamma, ingen pappa och ingen Robin. Ingen. Ringde Christoffer en snabbis innan jag somnade dock, det hjälpte super mycket. Och mörkrädd som jag är, hade jag två mysbelysningslampor på. Det är dubbelt så mycket som jag brukar ha. Men man måste ju vara på säkra sidan. Tänk om jag vaknar mitt i natten och det är kolsvart, och självklart brukar man vara kissnödig i sådana situationer. Så det blev en lampa i vardagsrummet och en i köket. Det var fruktansvärt mysigt, så ja, jag somnade gott. Men ensam.

Imorse så vaknade jag ensam. Ingen mamma, ingen pappa och ingen Robin. Men jag satte igång lite 60-tals soul och började sminka mig, klä på mig och tog en liten frukost. Min mamma jobbade natt, och skulle komma och hämta mig och skjutsa mig till skolan, men hon kom aldrig, så jag tog lite kort på nya och gamla saker som var gula. Jag gillar gult! Det är en fin färg!

iallafall så kom mamma tillslut, men sen verkade som att det var föreläsning och jag var försenad. Så mamma och jag gick och kollade på sista minuten resor. Vi hittade några resor som var önskade! Sen drog vi till H&M, jag köpte en röd tröja och en BH som jag har velat ha de senaste dagarna. Sen gick vi åt paj, drack Chai te på jambo, och senare drog på museum och kollade läget där. Nu sitter hon i bilen, på skolparkeringen, och väntar på att min lektion ska sluta så vi kan åka och handla och sedan hem och måla.

Jag gillar min mamma så fruktansvärt mycket.

Hon är min bästa vän och jag tror att det inte finns någon annan som henne. Visst kan hon vara pinsam och fruktansvärt gnällig. Men whattehell liksom, det kan väl typ jag vara då och då, och då är det hon som får stå ut med det.

Älskar dig mamma!

Nu ska jag på lektion.
Uppdatering kommer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0