En av de vackrare dagarna. (Torsdag)





Igår hade jag en helt okej skolgång. Jag som ska fixa betygen i idrott behöver endast vara med 16 av 19 gånger. Det betyder att jag har varit lite bättre än många andra. Det blev jag riktigt glad över. Dessutom köpte jag en ny jacka och nya höst plantor.
(Köpte krukväxter istället för parfymen jag har alltid velat ha, du är en riktig dumsnut, Sarah!)

Värt att nämna att jag fortfarande gillar min mamma lika mycket som förut.
Hon är den finaste människan i världen.

Dessutom har jag inte skrivit om min bränna här. och såhär skrev jag på facebook:

Igår (28 september) när jag kom hem ifrån skolan, så kokade jag ris och gjorde vårrullar. När jag skulle hälla ut de kokande vattnet så brände jag två fingrar. Det gjorde ont hela dagen och jag höll på med aloevera och tog hand om mina arma två fingrar. Mot kvällen så var allt bra igen. Svullnaden hade försvunnit och det gjorde inte ont längre.

Då bestämde jag mig för att fira med en kopp te (åhja, mer varmt vatten), då slår jag ut det kokheta vattnet över mina ben och jag hade endast min skogshuggarskjorta på mig. Det slutade med att jag fick en svår bränna på mitt högra ben, inre delen (wth?). Jag har inte sovit en blund och tvingats springa upp hela natten för att byta ispåse.(Tillslut fick jag byta till frysta ärtor och glasspaket).

 Då är då frågan om jag ska till sjuksyster med orakade ben och dra av mig byxorna och visa min vackra svullnad? Eller ska jag gå hela dagen som en cowboy med skrevskav?

Nu vet ni på ett ungefär hur jag har haft det under mina brallor.

Iallafall, idag så städade jag ur alla mina saker. Och tänkte... Ni har ju ingen aning hur det ser ut hos mig, nu när jag bor så missanpassat hos mina föräldrar så det smäller om det. Iallafall, voila:




Ha en bra dag nu!
puss *:


Kommentarer
Postat av: Hamustur

Mysigt rum :3 Hatar brännskador!c Min vattenkokare exploderade över hela min hand och jag skyndade mig att ha den under en kran med rinnande vatten. Visade sig senare på kvällen att två fingrar inte fått lika mycket kyla så de blev fuckade :<<< Nu är det ny hud och mest torrt.

2010-10-01 @ 17:15:45
URL: http://inkthos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0