Today: Thursday

Min mage gör ont, och jag tror jag håller på att bli sjuk :c Det stoppar mig att gå till skolan då jag är ganska SUPER trött på Teater, och idrott har aldrig varit min grej. Men det stoppar mig inte att handla secondhand. Så idag drar jag till Dakapo, en bit utanför hudiksvall och leta efter fina saker, kanske stannar vid forsas röda korset också, får se.

Och vi har bestämt oss för att byta eller säga upp våran lägenhet. Man får inte med el i hyran, så får betala massa el hela tiden. Och vi får betala element som inte äns står och går. Och nått jäkla elnät. Fett cp är det iallafall och ja, ingen av oss har jobb, så det är väl lika gärna leta efter någonting som är mer passande för våran ekonomi och inte är så "dreamy", detta är typ min dröm-lägenhet. Men jag är flexibel, gillar att göra någonting nytt. Bara att borsta ifrån axlarna, för jag överlever. Men henkan funderar på att leta jobb i Uppsala för Hudiksvall är tom på sånt, det kommer jag nog inte överleva! :c

Och jag har köpt en My från Mumin-tröja ifrån Lindex på barnavdelningen. 249 kr. Min favorittröja NÅGONSIN!


(Sovande Henrik i Bakgrunden! hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0