Bara för att det är onsdag.



"tänk om jag hade fått blommor, bara för att det är onsdag eller nått"

Och det fick jag, bara att det var ifrån mig själv. c:
Idag har det snöat väldigt, väldigt, väldigt, väldigt mycket. Störigt mycket. Det gör mig ingenting egentligen, men att det ska blåsa rakt in i ansiktet är ju ganska onödigt. Och att alla snöflingor skapar en hatt på mitt huvud. Lite oschysst.

Jag önskar mig ett apelsinträd, och jag hittade ett när jag gick förbi en blomsteraffär. Jag gick in och kollade hur mycket det kostade och priset var väl runt 700-800 kronor. Men det var ganska stort, skulle vara värt det. Kommer iallafall önska mig ett tills jag får ett, eller har sparat till ett. vill ha vill ha vill ha - Men på tal om blomster, så har jag alltid varit en drömmare och romantiker, jag är en sådan där töntig tjej som skulle uppskatta en blomma någongång av den jag älskar mest. Utan att säga till, utan att tjata. Och att få dem slumpmässigt: Bara för att det är onsdag, till exempel.



Min favorit klänning får vara med idag också.




"What if I had received flowers, just because it's Wednesday or something"

And there I was, only that it was from myself. c:
Today, it has been snowing very, very, very, very much. Highly disturbed. It does not bother me much, but it will blow right into your face is of course quite unnecessary. And that all snowflakes create a hat on my head. Not funny.

I wish me an orange tree, and I found one when I walked past a flower shop. I went in and checked how much it cost and the price was, well, around 700-800 swedish money. But it was quite large, would be worth it. Will anyway wish me one until I get one, or saved money to one. want want want - But speaking of flowers, so I've always been a dreamer and romantic, I am one of those geeky girls who would appreciate a flower at any time from the one I love the most. And didnt have to say when, without nagging. And to get them randomly: Just because it's Wednesday, for example.

Kommentarer
Postat av: Anonym

google translate -.-

2010-01-28 @ 13:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0