Söndag



Jag har varit super nedstämd idag! Seriously. Kände mig några kilo tyngre, ful och bara "mehh". SÅ jag tvingade ut Henrik till Åhléns för det är typ det enda som är öppet på söndagar. Jag hittade en älg-krok och Nalle Puh's stora bok. ÄLSKAR gamla Nalle Puh! Kostade bara 179 spänn! Henrik köpte 5 spel för en hundring. Bra spel dessutom! Jag ville egentligen köpa en tröja också. Men de som var söta, var stickiga. Det är stickade tröjor som vi snackar om. Och de som var sköna, var för små. ): Hm. OH WELL! Jag ska snart gå och göra pasta och göra nånting av Tacosen från igår. Känner att pasta och tacos skulle passa ihop.

Jag är glad nu förresten. :D

Jag knäppte lite bilder med Henriks ros som jag fick. Känns som att den kommer dö snart så jag får passa på. Jag blev bara nöjd med denna typ. Och rosen syns knappt ): Hakuna matata.

PUSS VÄRLDEN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0