Söndagen - Ångrar nada!

Halva dagen bestod av pistoler och den ena hälften bestod av en promenad med en magisk kvälls sol. Alla som var med och spelade var snälla och det kunde inte vara bättre? Tills paintballsnubbarna kom, såklart. Bilder är inga poserar bilder, jag knäppte dom när det var GAME ON. Hihi, dom var seriöst och peppra på och där stod jag med kamera liksom! Sen fick jag vara med och det var kul. Som tv-spel, fast roligare, och rik på motion. Jag tänkte skriva nånting långt här.

Men det finns bara detta och säga.

Jag vill inte att denna dag ska ta slut. Morgondagen kommer suga bäverballe. Tack för mig.

PUSS VÄRLDEN

Kommentarer
Postat av: Henkip

Vi lär ju lira paintball i sommar! :D

2009-05-17 @ 23:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0