MYS TORSDAG!




Idag så var det bild dårå, så jäkla najs. Matten var väl också najs, gick på medians matte så jag fick sluta tidigt för en fika med mamsen och brorsan. Det var super najs. Satt i solen och allt. Sen så gick vi och checka skor med och åt mamsen. Jag tror hon har hittat ett par och ja, jag hoppas hon köper dom! Hon behöver dom veeeeeeeeeerkligen. Menne, efter en stunds virrande så gick jag och köpte en väska jag suktat efter. Fick slita lite halvt för att få köpa den. Men nu är den min! Hehehehhehe

Menne sen när man kom hem så drog man till stallet i eftermiddagssolen och gick ut och gick med Valentina, kalven min. Hon är så underbart söt! Och stor börjar hon bli. Snart är hon en stor kossa som klarar sig själv. Känner mig som en stolt morsa hihi :* När jag släppte in henne i hennes box igen och sa hejdå, vände ryggen och gick 5 meter så råma hon till mig. Liksom. SÅ SÖTT :* jag blev så go i kroppen. Ville springa tillbaka och ge henne en stor kram :*

Menne, just nu sitter jag inne i värmen, blåste fedt mkt idag, och har nyligen duschat, eurovision är igång. Hoppas Norge eller sverige vinner. Finns nå aladdinhorer som verkar najs med. Men annars är jag rätt besviken. Blehuh liksom. Menne ja. Det blir nog bra med det hoppas ja'

Imorgon så slutar man tolv dårå. Har bild IGEN, sen engelska. Slutar tidigt. Mhm! Ska vara med mamsen efter skolan och köpa skor, som sagt. Sen får man väl se. Antingen så är jag med en kompis eller så lånar jag pengar av någon och åker hem och går ut med valentina och gör läxor. Vad sägs?

Shit vad jag är sugen på äppelkaka nu va. Oh, well.


Puss på världen....!

Kommentarer
Postat av: Henrik

Naaw. Gull-Valentina. =)

2009-05-15 @ 09:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0