Fredag

Jag älskar kossor, dom är så söööta! Och dom ser SÅÅÅåå dumma ut! Men liksom. Utan dom så känns det inte som att man är ute på landet. Annars känns det bara som att man är ensam mitt i skogen liksom. Valentina räddar min vardag iallafall. Papsen jobbar utomlands och mamsen jobbar sena dagar. Det är inte så stor fara. Jag får ta på mig ansvar och det gillar jag. Ha kontroll över mig själv, ta hand om mig själv. Känns naaajsigt! Jag känner mig mycket friskare nu också. Nu när man endå är mycket ute i friska luften, går ca 6 km varje dag liksom, och jag får handla själv på världens minsta Ica, två, tre hyllor och tre fryshyllor. Och en liten hörna med frukt.




hennes grimma är förstor, satt ni vet. hihi





Uhm, Simon nämnde en sak på bilden. Som jag tyckte var lite lustigt. En snubbe ifrån Musik Estet, som är ganska jätte stor. Han sa "Det är så härligt med honom för han bryr sig inte att han är tjock! Liksom han kan säga "jag är tjock deal with it" och inte bry sig. Liksom han skämtar till och med om sig själv och man kan liksom skämta om honom och han  tycker det är roligt. Typ som.. säga att han är tjock som en kossa". Jag förstår inte. Hur dumt är inte det där? Hur man gömmer känslor är skratt! Jag tror inte att snubben skämtar om sig själv innan han somnar. Det är inget fel med att vara stor. Men jag tror inte att han är den lyckligaste personen i världen. För hans kropps språk säger det inte direkt. Menne, hoppas han mår bra endå. Det hoppas jag verkligen. Vem vill höra att man är tjock som en kossa liksom. Vilken komplimang.


matlagning: Spagetti, Broccoli och ostsås med färsk lök och champinjoner. Grillad kyckling och en najsig, enkel sallad.




PUSS VÄRLDEN! :*

Kommentarer
Postat av: Kamandatt

Håller verkligen med om det sista du skrev!

2009-05-15 @ 17:38:56
Postat av: Kamandatt

Och väskan är jäkligt stilig! :D

2009-05-15 @ 17:39:23
Postat av: StinorrexD

(håller också med om det sista)



-försesten så dog jag för att Valentina var så supersöööööööt-



-och att din tröja såg så mysing ut-

2009-05-15 @ 18:25:44
Postat av: Henrik

Najsiga grejur du inhandlat! ^^

Valentina är ju jättesöt =D

2009-05-15 @ 18:44:58
Postat av: My Josephine

så fina bilder :)

2009-05-15 @ 18:48:29
URL: http://mitsukononame.blogg.se/
Postat av: Agnäs

Du är ju en grym fotograf, skicka bilder på Valentina till Arla och Milko vettja ;)

2009-05-16 @ 12:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0