Söndags kväll



Nu har jag varit duktig och gjort klart svenskan. En najsig krönika om det okända. Sen har man ju letat information om mytologi. Skulle göra lite historia. Några avancerade frågor därå. Sen har man ju matte. Men orka. Och jag har massa uppgifter att lämna in, men måste skriva ut på skolan. ORKA )-: Och Eva, min mentor och svenska lärare, har sagt att hon kommer ge mig ig-varning om jag inte lämnar in referatet. Jag har ju vg på alla andra uppgifter. orka, orka, orka, orka. Jag vill srsly dra härifrån. Annat land och bara vara en anonym själ som slipper sånt här. Det skulle vara så mycket lättare om jag hade lite tid att göra sånt här. Men man är aldrig ensam och måste alltid göra nånting. Och så finns det frestelser. Laga mat, städa, diska, fint väder, baka, tv-pogram, tv-spel. Jag har ingen lust att vara social heller. Men skulle kunna dra impulsivt och köpa pizza. Men PISSOAR PROV, som man har imorgon, hindrar mig att göra nånting impulsivt...! Jag kommer förvandlas till Hulken om jag inte gör nånting snart. Om jag kommer gå runt och tänka på skolan. Dag in och dag ut så kommer jag bli galen. Imorgon ska jag iallafall på stan och köpa en hatt. Har så lite pengar nu men jag måste faaaaaaaaaaaaanden ha den. Aja, puss och hej. Leverpastej.

kram på världen.

Jag diggar bilden. MYS<3

Kommentarer
Postat av: Säbbäh

Och så finns det frestelser. Laga mat, Sebbe, städa, diska, fint väder, sebbe, baka, tv-pogram, sebbe, tv-spel.







skrattar

2009-03-16 @ 16:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0