Tisdag till onsdag.

(Tisdag)

Jag hjälpte mamsen att bära möbler, vaktis var och kollade lägenheten för jag ska ju flytta. Sen stack jag till skolan. Var bara på Naturvetenskapen. Annars satt jag och töntade med mina böcker. Jag GILLAR BÖCKErrrrr. Massa. Jag errr en tönt yo. Men ja, sen så var det bara och träffa Bizzen.

Jag hade det sjuuuuuuukt trevligt. Jag skulle sova över hos Bizz. De första man fick träffa var hans lilla syster, Amy(?), urgullig tjej och hans mor, Monic/ka. Uuuuurhäftig morsa. Sen fick jag träffa  Hans far, Bonny. Uhm. Vi gick ut och gick när det blev mörkt. Fick se en jäääätte fin måne och massa stjärnor. Och Venus..... Tror vi. Och mina ben kändes hel skumma. Pga kylan. Vi gick till hans farmor, som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på. Där fikade vi och var allmänt sociala. Uhm, sen gick vi hem. Fick se månskenet lysa mot snön. Jätte fint. Och sen kollade vi på "Låt den rätte komma in", den var bra. Fick träffa Bonnica en snabbis. Och sen så sov vi. Efter filmen.

(Ni märker att jag är verkligen på humör med beskrivningen? Och, och, och, och)


Jag sov inge bra, eller jo. Jag sov bra, men jag vaknade jätte ofta. Engång var pga en dröm. Som var halvt jobbig.
Men äsch. Och jag var förvånansvärt pigg på morgonen. Om det skulle vara hemma skulle jag dött litegrann. Men ja, tog bussen till skolan, han gick till skolan, jag gick hem. Hämtade gymnastikkläder och satt vid datorn. (Se Onsdag)
Uhmmmm.... Sen stack jag hem. Efter gymnastiken alltså. Sen, efter lunch rasten, var det skola. Igen.
Jag var ju super duktig som vanligt.... Ellerrrrrrrr.... Ne, men efter jag hade slutat sista lektionen så träffade jag Bizz. Lite timing. Efter han hade blivit hämtad så stack jag och tränade på Engelskaprovet. Sen så fixade jag med ledighet inför Japan. Det accepterades. YESSSSSSSSss!!!

Och nu sitter jag här. Färgar håret, lite sådär impulsivt. Kommer bli skeeeetans fult.

Och jag glömde min bok i skolan.

FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuuu!
(Onsdag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0