Lilla Julafton & Min bror



För att jag inte kommer vara hemma på julafton, så blev det en liten julafton idag. Mamma och jag delade på julklappen till Robban bobban! God jul på dig brorsan!

På Tal Om Min Bror...

Min bror är en av de bästa och vi har varit varandra nära sen jag föddes. Mamma säger alltid "Ni är som tvillingar, och det har ni varit sedan ni var små". Och det kan jag nog hålla med om. För med Robbis-Bobbis så kan man göra vad som helst! Han tycker inte illa om NÅGON och att dömma folk ligger inte i hans karta. Förrutom de som är dumma såklart. Men knappt det.

Om det är någon man ska vara polers med är det nog Robin, han har ett oskyldigt och snällt rådjurshjärta, och en hjärna av yoda. Lite väl konstig humor, men vem har inte det? (Mjau)

Jag skulle vilja ge min bror alla stjärnor om jag kunde. Men då skulle han bara skriva mitt namn på månen och vara mycket snällare. Som vanligt.

Tack för att du finns min ENVISE storebror!

Kommentarer
Postat av: Robin

Sarah...(snyft)...Tack som mycket både för dina varma rörande ord att få detta snöovädret bli till ett regnoväder och för presenterna också.



Det är inte bara ditt namn som kommer stå skrivet , utom hela familjen förstås <3



Tack själv för att du finns Syrran.



God Jul , Merry fuckin Xmas

2009-12-15 @ 21:43:54
Postat av: Henkan

Robin <3

2009-12-15 @ 23:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0