Fredag.

Jag har räknat alla mina skor. Och det är 25 stycken. Alla är antingen gamla gubbskor eller 60-tals klackskor. Om inte gamlare. Jag älskar mina gamla saker helt enkelt. Sen så har de kostat mig lika mycket som ett par nya skor.
Jag har varit hemma idag, och igår. Ni förstår. Jag lider av en mensvärk som kan döda 12 älgar som ett domino spel. Tur man haver så äger man voltaren-piller. En gudagåva från ovan! Tyvärr så kan mensvärken komma tillbaka, och då ligger jag och bölar floder. Idag åt jag en av mina favorit rätter: Min 5 minuters wook! Den är super enkel och super god. Så som de ska vara. Och inte minst sagt nyttig.
Nu ska jag åter gå till att lyssna på papsen som somnar till gränsbevakar program och sakna chokladbiten jag "råkade" äta upp idag.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: ica

svar: Let me rephrase: ja, jag är smal, men fruktansvärt otränad och ohälsosam. när jag ser bilder på smala människor är det inte främst smal jag vill bli, utan starkare och mer hälsosam ^^ äta rätt och allt sånt där

2011-01-25 @ 14:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0