Fredag.

Efter en lång dag på skolan, bestämde jag mig bara sådär gå och fixa tid hos optikern. Det är så att för ett år sen insåg jag att jag hade fel på synen, och skaffade glasögon för nästan ett halv års sen. Men jag känner att det bara blir värre och värre. Förr var det klart och fint, nu känns det som mina ögon har fått dyslexi. Inte konstigt då sist kom de på att jag har varsina fel på varsit öga. På ett är jag översynt, och det andra har jag brytningsfel. Men den 23e blir det till att göra om allting igen.

Dessutom så förlorade jag mina älsklings glasögon på en buss, och det tog mig väldigt länge för att leta över allt. Ringde varje dag i minst en månads tid. För liksom, jag fick betala nästan 3 lakan för de där jäkla bågarna. Denna gång ska jag betala försäkring. Iallafall. Jag går hos Specsavers och dom är lika trevliga som vanligt. Jag har plockat undan glasögon som jag vill ha, och så ska jag kolla synen igen. Känns bra, då jag inte vill ha tillbaka den förgrömmade migränen. Jag vill kunna läsa igen. Iallafall så har vi gobitarna här:
Visst är de fab? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0