10 dagars-utmaning.

Hittade detta på en fin flickas blogg. Och kände "varför inte?". Bara för att jag är sämst på att blogga, så får jag en anledning till att logga in och skriva någonting nu. Såhär lyder denna "Challenge":

  • Dag 1:
    Skriv 10 saker om dig.
  • Dag 2:
    Skriv 9 saker du skulle vilja göra i ditt liv.
  • Dag 3:
    Skriv 8 saker du är intresserad av/hobbies.
  • Dag 4:
    Skriv 7 saker du är rädd för.
  • Dag 5:
    Skriv 6 saker du drömmer om.
  • Dag 6:
    Skriv 5 saker du gör varje dag.
  • Dag 7:
    Skriv 4 minnen du aldrig kommer glömma.
  • Dag 8:
    Skriv 3 saker du stör dig på.
  • Dag 9:
    Skriv 2 saker du önskar att du kunde göra.
  • Dag 10:
    Skriv om 1 person som betyder väldigt mycket för dig.
Varje dag i 10 dagar ska jag skriva om någonting om typ mig och lite till. Lätt som en plätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0