£4958thjgu888


Jag har ont i huvudet. Sådär rejält ont i huvudet. På gränsen till migrän.
muttapa.

Jag har det bra, det tycker jag absolut. Är bara lite trött på alla äldre människor både hemma och på skolan. Och alltid få anstränga mig mer än vad jag behöver. Jag blir bra sur, men endå har jag lugnat kvar över att allt kommer ordna sig.
Det gör det ju, det vet jag.

Jag kan ju ityvärr inte säga att jag är frisk, och hurra över det. Jag kan inte se längre, jag får ständigt migräner. Jag har inte råd till glasögon. Har varit hos optikern, de sa att jag har brytningsfel och översynthet.
Och jag måste köpa en ny kappa. Men det har jag inte råd med heller.

Sitter just nu på turismklassen och går igenom alla frågor, men jag har för ont i huvudet för att lyssna. Sitter och blundar då och då. Känner mig ganska nöjd endå. Jag har inte kunnat sova inatt, men endå klarade jag provet galant. Nailed it!

Jag längtar tills denna skoldag är över...
Så jag kan åka och handla med mamma, åka hem, sova en stund, och sedan plugga, och sen sova igen. Att skriva det är som att få massage, med olja och ljus och goda dofter. Istället sitter jag under starka lampor, i 3 lager stickade kläder, och fryser typiskt nog om fötterna och har en huvudvärk med en smärta som piper som tinnitus.

Nej, nu ska jag lyssna på lektionen en stund, och sedan bara låta dagen passera.

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0