Gamla väskor och Second hand



Denna raring
kostade mig 80:- spänn och den hittades på någon loppis liknande butik.


Denna fick jag gratis med den första, då denna har en buckla.


Denna doktor SLASH pippi långströms väskan har gått från mormor, till mor, till min bror - till mig. Den ska jag spara tills jag dör! c: Kommer ifrån England och är en jätte bra väska. Kvalité <3

Och som sagt!
Jag sa att jag skulle ut på secondhanäventyr och idag hittade jag dessa saker:

Dessa skor var ganska FABOLOUS!

Klockan ser ut som en mörk diamant annars. Ganska stilig!

4 för 20:- JAG ÄLSKAR DOM!

Randigtröja som var skön och stilig + en del medaljer. nam nam

Idag spenderade jag 150:- och fick sammanlagt 13 saker! Det är nästan en tia för varje grej! ÅSM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0