Nighty night



Idag fick jag en ny kamera. Och det finns inte ord hur mycket jag ääääälskar den!
Och passar jag i 30-tals lugg? c: I quite like it!




Idag hade jag det jätte trevligt med att träffa ett gäng folk som man inte har sett, iallafall samlade som idag, på väldigt länge. Borde hända fler gånger, helt klart. Vi satt i stadsparken vid bryggorna och snackade skit. Gungade lite, gick till MAX, gick ut och satt utanför MAX och snackade ett tag. Kanske blir tv-spelskväll imorgon. mys, mys. Och Eggnog, om du läser detta. Kom och hälsa på mig ;_; Din närvaro saknas.

På lördag drar jag hem ifrån Uppsala, drar hem till Norrland i några dagar och sen tar jag planet till England.

Min sommar <3

Kommentarer
Postat av: Tuve

England! Ska dit snart också, inte planerat när ännu. SKa bo med Outrage och hennes pojk. De ska visa mig massa skojiga affärer.

2010-07-07 @ 06:42:27
Postat av: Nora

Åh, såg den där kameran på Fuji förut. SÅ UNDERBAR!

2010-07-07 @ 09:37:44
URL: http://saganomnora.blogg.se/
Postat av: egg

Du passar i allt fina du <3

...dessutom passar man i allt man känner sig bekväm i, utstrålning darling utstrålning!! :D:D

(nej, jag har inte knarkat o.o'')

2010-07-07 @ 21:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0