Deeear Saturday!



Min Lördag:
Idag har jag köpt mig lycklig på en tröja, en klänning, ett par jeans, blått nagellack, 3 par solglasögon, ett skärp och en grej till min framtida kamera som jag bara sitter och väntar på C:

Idag har jag dessutom grillat, bakat jordgubbscheesecake, cyklat en hel del, varit en ganska duktig målis och fått en hel del poäng vid basketkorgen. Sen har jag dessutom ätit en heeeeeeeeeeel del digestive kex och breoost med jordgubbar och sådant. OM NOM Nu är det mitt på natten och jag ska sussa, haft en bra dag och kan inte sluta längta till de framtida dagarna. Om man inte tänker på värmen då :C usch </3


Kommentarer
Postat av: Jin

Jätte fin klänning! <3

2010-07-07 @ 13:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0