Torsdag

Idag skulle jag vara med på idrotten. Jag SKULLE vara med. Men nej, hej, jag vaknar klockan halv tio-tio och då har andra lektionen redan börjat typ. Och jag blir GALEN. Jag var jätte sur på mig själv, så mycket så började må dåligt, så jag sjukanmälde mig. Men jag ska hålla mina ord, jag skrev faktiskt vad jag tyckte om med mig.

Det jag gillar med mig:

  • Den mängd födelsemärken jag har.
    -För jag gillar att räkna dom när jag har tråkigt. Och sen glömmer jag hur många jag har, då måste jag räkna om dom.
  • Jag gillar hur ståtliga mina axlar är.
  • Min midja.
    -Det är någonting som är smalt på min kropp och är perfekt för klänningar!
  • Mina läppar.
    -De kan bli jordgubbsrosa och dom är fylliga. Sånt är bra!
  • Hur gröna mina ögon är.
    - 3% procent av jordens befolkning har helgröna ögon. Känner mig lite unik.
  • Min hy.
    - Jag tror jag har knappt 4 finnar per år.
  • Jag kan vara jätte mysig.
    - Jag lovar!
  • Hur söt jag ser ut i stickat.
    -Speciellt när jag har nakna ben och för stora sockar.
  • Jag kan laga riktigt lyckade maträtter.
    - Det är en fördel! Och jag blir mätt och jag gillar mat.
  • Jag har busiga fräknar.
  • Hur snygg jag skulle se ut i mustasch.
    - Håller ni inte med?
  • Att jag är snäll.
  • Jag är skapligt kreativ.
  • Min humor.
    - Alla som känner mig vet att jag skrattar åt mina egna skämt.
  • Min muminnäsa.
    - Den kan vara söt ibland.
  • Innerst inne så tycker jag om mina korviga tår.

Förstora sockar :D

Har fått blommor av mamma!

Puss världen!


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh sista bilden fick mig att bli så glad och le lite, du är så otroligt söt!

2010-01-16 @ 19:19:08
URL: http://ynklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0